Heissan ihmiset, päätin nyt tulla päivittelemään nopeasti, ennen nukkumaanmenoa.
Miksiköhän mä en koskaan päivittele silloin kun olisi aikaa, tyyliin aamulla (kun ei ole koulua) tai päivällä.
no anygay, oli mulla ihan järkevää asiaakin, kai.

Kuvia... tulee, muttei laadukkaita. Itseasiassa saatte yhden kuvan nimittäin:

Laadukasta ja nätti ja... eiku

Eli siis siinähän olen tietysti minä, täysissä meikeissä, pukineissa ja hiuksetkin valmiina.
Kuvan on siis otettu web -kameralla, mutta koska kuva ylivalottui auringon paistaessa ikkunasta sisään,enkä saanut sitä mitenkään helpottumaan jouduin muokkaamaan otetun kuvan valoitusta. Olin menossa tänään Tampere Kupliiseen ja tuo oli outfit:ini siellä.
Jos nyt jotakin kiinnostaa niin meikkiin käytin: meikkivoidetta,vaaleaa puuteria, mustaa luomiväriä(tummensin kulmia jne.), peitepuikko, eyeliner, ripsiväri, huulirasva ja -kiilto. Hiuket vain harjasin ja laitoin tuon pannan. Vaatteet taas olivat alusvaatteet,valkoinen t-paita, musta liivi, musta villatakki, farkkuhame, legginsit, pitkät säärystimet, polvisukat(tosin pituus ei säärystimien kanssa väkynyt), sekä tennarit. Lisäksi minulla oli koulutyttömäinen koululaukku.

Bussin kuski katsoi minua ja siskoani bussiin astuessamme. Siskollani oli ruutuhame, valkoiset sukkahousut, korkokengät, villapusero ja toppi. Päässään hänellä oli kissankorvat. Tampere Kupliissa kiertelimme ja näimme pari kaveriani. Mukaan tarttui:
- Miyavin levy
- mansikkapockyjä
- mustikkateetä 
= 21.80 €

ei paha, jos saan sanoa.

Huomenna menossa uudelleen, tällä kertaa en siskoni kanssa vain erään kaverini.
Tai siis, netti/mesekaverin. Ihanaa nähdä viimein, meidän piti nähdä jo Tracon:issa, mutta aika kului niin nopeasti,ettemme ehtineet sopia mitään. Nyt kuitenkin valmistauduimme paremmin, vaihdoimme numerot ja olemme sopineet tapaamisajan ja paikan ^_^
Nyt menen nukkumaan, niin jaksan aamulla taas herätä ja valmistautua. Siihen saakka, öitä~