Nopeesti taas täällä~ 
Joo tota ei oo oikee yhtää postausta tullu tehtyä .__. anteeksi ♥
Nytkään ei oikein tule mitään kunnollista pitkää jne. kyse ei ole siitä ettenkö jaksaisi, mutta...
Mä yritän tulla ahkerammaks bloggaajaks, okei :)

Mä en vaan kamalasti kirjota enää koneella muuta kun ficcejä, uutisia terukista tai mielipiteitä lafissa.
Mutta kuten sanoin, ihminen voi muuttua ja yritän tässä vielä parhaani mukaan bloggailla.

Nyt mun pitäis varmaan lukea matikkaa, mulla on huomenna matikan valtakunnallinen, sellainen "yippee .__." fiilis tälläkertaa.
Mä osaan matikaa on se on okei, etten siis inhoo sitä mutta...
Mä oon nyt ollu kipeenä, keskiviikosta tähän päivään. nyt tiistaina pitäis päästä kouluu... toisin sanoen mulla on jääny matikantunnit, ne kertaus ja uudet asiat -tunnit joten nyt on sellane "vidduako mä osaan" fiilis, yritän silti. 

Mutta tosiaan olen ollut kipeänä. Torstai - Perjantai = oksennustauti
Lauantai terveenä (jes) ja Sunnuntai - Maanantai = Kuume
Kattoo ny mikä olo tiistaina, mutta mun on pakko mennä kouluun, tekstiili on jees, koska mulla on kiva työnalla sellanen ihana työ, joka tosiaankin inspaa muo ♥ ^^
Sitten mulla on matikan koe... miettikää, se on 3 tuntia ,_, miten mä jaksan yhteen menoon kolme tuntia... tai siis kun en oo viel koskaa ollu... ja sillee~ kuitenkin, siin välis on vaa ruokailu. sitten mulla on ruotsia ja kotiin ♥ tällane suht rento päivä... tai no sillee ei monta ainetta tarvi raahata jne, mut se koe ny vähän... jännittää?

Ainiin, tajusin vasta vähän aikaa sitte, et tän blogin nimi: watashi wa Pinja-desu - kuulostaa ihan pikkuernulta >__< tai siis sellai:
"joo moi. mä tykkään japanista ja j-rockista ku ne on nii Sugoi ja sitte mä kuuntelen antikua ku ne on niin kawaii, varsinkin miku ja bou~ nyt mä teen blogin ja haluun et kaikki tietää et mä oon oikee ernu, meen googlen kääntäjään ja laitan siihen suomesta japaniksi minä olen, ja laitan siihen perään sitten mun nimeni".
<-- ymmärrätekö? Ihan vaan tiedoks sitten, etten ole tollanen... Ei kukaan siis ole sanonutkaan mitään,et olisin / tää blogi näyttää pikkuernublogilta. Kuitenkin olen suunnitellut uutta ulkoasua, ja no... aiheethan ei tietenkään muutu, kirjotan mulle tärkeistä asioista, joista yks suurimpana j-rock ja japani yleensä sekä tähän kaikkeen liittyvät jutut. niin tosta 'pikkuernuhommasta", mun täytyy sanoo,et jollakin tasolla tossa on oikeestikkin jotain oikeeta, mut sillee, et mulla on oikeesti perustelut sille.

1) Kyllä, minä kuuntelen An Cafea. Mä tykkään niiden musiikista, koska se on monipuolista, monet ei välttämättä uskoisi, mutta esim. An Cafen minialbumilla (7kpl) löytyy popahtavaaslovari ja myös raskaampaa. Mä pidän Mikun äänestä ja Teruki, Kanon, takuya ja Yu-ki soittavat todella mallikkaasti omia soittimiaan, myös Boun soittotaito vakuutti. Lyriikoita on moneen lähtöön, kauniita, iloisia, surumielisiä, mutta myös flirttaavia ja vähän pervohtaviakin ;). Henkilöinä jäsenet vaikuttavat todella mukavilta, ei vain videoissa (comment+pv+live) vaan myös ihan twitter:issä. He todella välittävät faneistaan ja vaikka An Cafe on tauolla,he käyttävät viesteissään nyappy:a, puhuvat An Cafe:sta ja Cafekoista. Teruki on tehnyt facebook:in, missä kirjoittaa muistiinpanoihin oman bloginsa englanninkielisiä käännöksiä, jotka löytyvät myös blogimerkinnän alapuolelta. Siinä tais olla tälleen lyhykäisyydessään tämä.

2) Joo, mä tykkään Japanista ja j-rock:ista (myös muistakin bändeistä kun antiku!). J-rockin suhteen mulla on laajasti näitä, An Cafe, X Japan, Versailles, the GazettE, Lm.c, SID tällein tärkeimpänä. En nyt kunnolla ala mitään kertoilemaan "mikä siinä j-rockissa niin koukuttaa?", ehkä joskus myöhemmin sitten, right? Japanista myös sen verran,etten pidä siitä ainoastaan J-rock:in takia. Kaikki alkoi alun perin Mangasta. Sitten aloin katsoa Animea ja kaverin kautta tuli tutuksi myös j-rock. Pidän myös maan kulttuurista ja vaatteista (kimono ♥). Ruoka... ah sushi ja ramen. Todella maistuvaa ja äidin sanoja lainatakseni: Kuinkakohan monella kympillä säkin olet ostanut kaikkea ruokaa jne. East asian market:ista? Puhumattakaan Hanabissa käyntejä." Eli siis joo, on sitä rahaa tullut pikkasen käytettyä... Hanabi siis on japanilainen ramen -paikka. Marusekiin mulla ei olis varaa ;----; mutta haluun taas Sushia (saan seuraavan kerran luultavasti SID -miitissä o/) . East Asian Market:ista sit semmone,et se on ihan hirveen halpa kauppa (ja sen takia rakastankin sitä♥) en tiedä olenko kertonut aikaisemmin, mutta se siis sijaitsee Keskustorin Mäkkärin (joka palo) takana olevalla kadulla. Sen omistaa niin kultanen kiinalainen pariskunta, että aina on mukava käydä siellä ♥ 

Ohohoho, tästä tulikin pidempi merkintä kun alun perin ajattelin/luulin. Ihan hyvä vain, näkemisiin ♥