Arvaatteko paljonko muo ny vituttaa? - no itseasiassa ei toisaalta ihan hirveästi...mut vähän kuitenkin.
Miksi? - oon kirjoittanut jo tätä merkintää yli kaksi kertaa ja sitte saan tän vahingossa menee jotenkin pois ja kaikki teksti häviää ♥
Muo väsyttää, mutta haluan kirjoittaa tämän merkinnön. reason why i even try to survive this.

Okei joo, mä yritän nyt hoitaa tän nopeasti alta, että pääsen nukkumaan.
Mä en ny haluu kuulostaa valittajalta, anteeksi jos kuitenkin näin kävi. Kuitenkin mun täytyy herätä huomenna klo 7. viimestään...
Ja ei, ei koulun takia, mulla on hiihtoloma ♥ syy siihen selvinee kohta.

Olen pahoillani, etten ole postannyt. Syitäkin siihen pienen miettimisen jälkeen löytyisi tusina ja toinenkin.
Sanon tähän nyt: kiire, koulu ja inspiraation puute (jos olisin väkertäny tänne jotai, vaikkei olis ollu mitään hajua mistä, ni ne olis ollu aika... huonolaatusia merkintöjä tyyliin: no tänään oli maantietoa ja meillä oli pistot.) get my point?

Ookkei, no kuitenki voin tähän nyt listailla jotain menneiltä viikoilta.
Nyt on hiihtoloma ja meille tuli koira
"hiketin" viimeviikolla... mitä?
Vietin aikaa X-miitissä 19.2-20.2.-11
Sain tietää, että kommenttini ovat yhdelle ihmiselle ainakin todella todella tärkeitä (ja nyt kaduttaa,etten ole vielä ehtinyt antaa siihen uuteen osaan kommenttia, jos vaikka huomenna ;__;♥)
penkkareita katsomassa :----D
Shoppailemassa siskon kassa UFF:illa~

Sitten postausajatuksia, jota yritän toteuttaa (jotkut on tyylii, piti jo viimevuonna toteuttaa)

  • uusi koiramme
  • shoppailu siskon kanssa
  • X-miitti
  • viimekesän ripari :''D
  • joku late christmas and new year post -tyylinen, eli kerron lahjoista mitä sain ja muutenkin.
  • minkälaisessa huonessaa minä asun.

Siinä tais olla aika hyvin, parin postaukse verran asiaa, varsinkin ku jokaiselle tollaselle olis niinkun yksi merkintä, sillä ne on yksittäin niin isoja kokonaisuuksia, että tulis laittomanpitkä merkintä,jos esim joulun ja riparin yhdistäis. Lisäksi ne ovat niin eri aikoina, että eivät liity toisiin sitten mitenkään. Toisaalta, noihinhan voin keksii jotain pientäkivaa lopuks, ;)

Eikai tässä sitten, mukavaa jos jaksoit lukea tämän pienen, suuntaa antavan merkinnän jatkoa ajatellen ♥
Jos jokin noista tulevista postauksista (tai sitten on mielessä jokin hyvä aihe, tai jokin kysymys minulle, niin ilomielin otan vastaan sellaisia kommentteja, ja kommentteja ylipäätänsä. Ne aina ispiroivat kirjoittamaan.), stay tuned ~ 

Nyt Domo Arigatou~
Sayonara to Oyasuminasai ~