mun fiilis on nyt kyll niin loistava tällee heti aamusta, että :D

Ookkei, tota huomenta vaan kaikille o/
Minä täällä taas kirjoittelen, yllätys~

Tota heräilin tossa n. kaksi tuntia sitten, ja mitä olen tehnyt?

  • mietiskellyt
  • syönyt aamupalan + juonut kahvia
  • soittanut pianoa
  • ja en kait sitten muuta(?) 

Paitsi tietysti nyt olen koneella.

Noonni, mun piti tulla jo eilen kirjotteleen, mut tiedättekös, mun aikataulu eilen oli silleen aika tiukka =)

  1. heräsin 6. kun äiti herätti. Menin syömään aamupalaa jne.
  2. n. 6:40 olin saanut syötyä ja juteltua vanhempien kanssa, ja ehostaminen alkoi.
  3. 7.20 alkoi matka kohti bussia, ja puolelta bussissa oltiinkin paraikaa menossa kohti koulua
  4. koulu alkoi 8:10
  5. koulusta päästyäni menin bussipysäkille, bussin kyytiin pääsin 13:40 (mulla oli tänää lyhyt päivä!☺)
  6. Kotona olin n. 14:15 ja söin välipalaa
  7. menin tulostamaan muutamia nuotteja toiselta koneelta, koska ikiomassani ei ole tulostinta. samalla jäin päivittelemään sivujani.
  8. aika kului noeasti, ja pian olinkin jo auton kyydissä matkalla harrastukseeni. (klo.15:45)
  9. kotiin tulimme n. 17.30
  10. äiti ja isä lähti kauppaan ja siskon kanssa aloimme katsella King of Harajuku -dvd:tä.
  11. äiti ja isä tuli, menimme siskon kanssa hakemaan ruokaa koko perheelle kioskilta (kebab:it.)
  12. Sitten saunaan, katsoimme tosin ensin hetken televisiota
  13. Saunasta pois, ja sitten alkoikin jo nukuttaa ja nukkumaan (n. 22)

Eli siis no ei tiukka aikataulu, mut ainakin paljon tekemistä ^^
Niin ja toi King of Harajuku - dvd on An Cafen live dvd heidän Budokan keikastaan, joka oli viimeinen ennen taukoa.
Ehdimme siitäkin katsoa vain documentary:n ja You:n musiikkivideon :) mutta ne oli tosi ihanat♥ tänään sitten se keikka... ehkä

Sitten se synttäriaihe.

Kolme päivää sitten oli Lm.c:en Aijin synttärit♥
 

En pystynyt juhlistaan sitä muuten, ku kuuntelin hyvin paljon Lm.c:tä.
Mutta kuitenkin, onnea♥
Hienot köksäntunnin puheet mulla ja mun hyvällä kaverillani♥ M: minä K: kaveri

('keittiössä)
M: Hei, tänäänhän on Aijin synttärit
K: Oho, niinpäs onkin.
*hiljaisuus*
K: Me juhlistetaa Aiijin synttäreitä syömällä sosekeittoa *nauraa*
M: Joo! *nauraa* ja sitten sä voisit fiilistellä sitä keikaa  ja sitte mä kuuntelen ja kuvittelen, et olin ittekkin siellä!
*totally reps" 
(ruokasalissa)
K: täällä ei ookkaan ketään.
M: Nii, kukaan ei haluu juhlistaa Aijin synttäreitä meidän kanssa.

Siis toi sosekeitto tuli siitä,ku mulla oli työkoe ja mun kaverin piti arvioida sitä,et kuinka teen sen ja miltä se keitto maistu.
Se oli ihan hyvää ja koko tunti puhuttii Aijista : D

Joo mut sitten, onhan eräällä toisellakin syntymäpäivä. Ja vieläpä tänään♥
Paljon onnea Yoshiki!~


Mä laitoin kaks kuvaa sen takii, ku tää vas. puoleinen on aikalailla miltä se näyttää nykyää(?) mut sitte aikasemmi, ni se oli ton näkönen ku oik. kuva =) mutta♥

Yoshikihan täyttää 45 vuotta! Onnea vaan.

Niin siis just Yoshikin vuoks mä soitinkin tänään pianoa heti aamusta n___n
ja tulostin ne nuotit eilen. Soitin tai ainakin yritin soittaa Endless Rain:iä ja sitte soitin vähän Tears:ia...
Tearsia oon harjotellu paljo enemmä, ku ne oon jo vähän aikaa sitte tulostanu mut Endless rain... no siis kyll se ainaki yhellä kädellä onnistu ^^ siis eka sivu~ mutta joo.

mun kone on ihan sekasi... tästä meni just äänet, ja siihen auttaa yleensä se ku tän sammuttaa..
Tai siis ku tää oli sammuttanu ittensä, ku se oli kai ollu liia kaua? mut sitte äänet ei oo pelannu....
sitte tää saattaa yhtäkkii alkaa vilkuttaa jotain ikkunaa,esim. ku yritin kattoo mun sähköpostit,ni emmä mitää pystyny lukee ku lähti vilkuttaa sitä;o

no mutta niin onneks ei oo netin kans lähteny mitää ^^ mutta näin~
Tää merkintä tais ny sit olla tässä,joten bye~
Sayonara (: