Joo tota noin. En ookkaan pitkään aikaan kirjoitellut~ sorry, on jääny vähän vähäiselle.

Yleisesti syy on ollut se, etten ole muistanut/keksinyt mitä kirjoiotella, lisäksi koneella ollessani olen pyörinyt lähinnä:
Galtsu, naamakirja, juutuub ja lafi linjalla.

Se mikä sai mut heräämään kirjoitushorroksesta oli, että sain viestin sähköpostiin, jossa kerrottiin, että olin saanut kommentin♥
Kiitos siis siitä n___n

----

Öö, jos nyt vastaisin kyseiseen kommenttiin tähän aluksi. Eli siis: 
Olen aivan samaa mieltä Serenade:n videosta, että siinä paistaa Jasminen puuttuminen, ensin en sitä tajunnut (eli siis ensimmäisiä kertoja kun katsoin videota,enkä tiennyt mitään bändistä), mutta nyt sen näkee.

Basistista. Koska itse en keikalle päässyt, en tiedä miten Masashi soitti,mutta uskon, että oikein mallikkaasti hoiti hommansa. Itse olen myös hyvin onnellinen, että Versailles päätti hankkia basistin. Onhan se todella hienoa, että he kunnioittivat tälläkin tavoin Jasminea, mutta.
Jasminea Masashi ei tule korvaamaan, niinkuin sanoitkin. Totuus on se, ettei Jasmine voi saada takaisin, vaikka kuinka pyydettäisiin ja rukoiltaisiin. Mielestäni myös bändi (yleisesti siis,ei vain Versailles) tarvitsee basistin, se on yksi oleellisimmista jäsenistä.

Kiitos vielä kerran kommentista ja tikkarista♥ 

-------

Uuh, monen j-rock:arin synttärit on ollu tällä ajalla, jolloin en ole kirjoitellut... öö, let's see. Niin joo ja paljon on myös tapahtunut j-rock:in saralla. Tiivistän ne asiat silleen tiiviiksi paketiksi, vaikka nämä asiat saattavatkin olla jo kuultuja :')

Ihan hirveesti synttäreitä on ollut, mutta siis Onnittelut (järjestyksessä ensimmäisestä kuvasta(vas.) viimeiseen.)
Takehito (AYABIE)♥ Yu-ki (An Cafe)♥ Miyavi♥ Bou (ex. An Cafe)♥ Yumehito (AYABIE)♥ Toshi (X Japan)♥ Mitsuru (Ex. SuG)♥ Yuji (SuG)♥ ja Kai (the GazettE)♥  happy birthday !

-----

Sitten mennään niihin uutisiin:

ayabie: Mä kirjotin sillo viimesimpään merkintään, eli Angst:iin, siitä ko Ayabie lopetti/hajos. Eli siis Aoi on soolouralla, ja siltä on tulossa nyt ulos toinen single. Sitten nämä jäljelle jääneet jäsenet ovat perustaneet yhdessä uuden bändin. Bändin nimi on AYABIE, eli siis~ eroa edelliseen? Kyllä on, nimittäin kirjoitusasu. Kun ayabie kirjoitetaan tällä tavalla pienillä kirjaimilla, se kirjoitettiin japanissa kanjeilla. Nyt nimi on suurilla, joten se on myös japanissa roomalaisilla kirjaimilla. Aoilta löytyy jo matskua, mutta AYABIE:lta ei. Mutta, jos haluat kuulla millainen on Aoi:n soolo click

An Cafe: Eli An Cafehan jäi määrittelemättömän pitkälle tauolla tammikuussa. Miku on omassa bändissään Lc5:dessä. Ensin kaikki ihmettelivat kuinka hän on muuttunut, ulkonäkö ja kaikki. Miku on värjännyt taas hiuksensa vaaleiksi ja hän näyttää samalta kun An Cafessa :)♥ Lc5 - Loveless
Teruki on monilla sessiorumpalina, ainakin Aoi:lla ja Dog in the PWO:lla. Teruki nähdään mm. tässä videossa.
Takuya on myös sessiojäsenenä, ainakin Piko:lle. Takuyan voi nähdä tällä videolla. Takuya tuli Eurooppaan Belgiassa järjestettävään Anime-tilaisuuteen Pikon mukana.
Yu-ki ei ole antanut kuulua itsestään, hän oli ainakin jossain vaiheessa sessiojäsenenä.
Kanon on puuhastellut pelinsä kanssa ja teki Kanon Wakashima:n kanssa animeen tunnaria. Hän myös on kierrellyt maailmalla (lähinnä amerikassa) erilaisilla Anime/Manga -tapahtumilla.
Sitten ihan An Cafe:sta, Nippon Budokan ilmestyy 5.11! Kyseinen dvd ei ole hinnalla pilattu, sillä cdon.com:ista, se maksaa 25.95€
An Cafen You:hun on tehty musiikkivideo.

Miyavi: on saanut toisen lapsen. Nimeksi pienelle tytölle annetaan Jewelie~ Lisäksi Miyavi aikoo Eurooppaan vuonna 2011. Peukut pystyyn, että herra tulisi Suomeenkin.

MUCC ja Girugamesh tulevat Suomeen vuonna 2011. MUCC 17.1. Helsingissä Nosturilla ja Girugamesh 8.3. myös Nosturilla.

----

Muita uutisia en nyt oikein muista. Mä vaan tässä naureskelen itselleni tyyliin "hyvä minä". Mun oikeesti pitäis olla tosiaankin nukkumassa, mut tässä vaa kököttelen. Nyt alko jo vähän onneks nukuttaakin, ni sitte meen heti nukkuun ku oon saanu tän kirjoitettua.

Hmm. Meillä oli kahden viikon tet 4.10-15.10. Olin päiväkodissa ja siellä oli kivaa. Sen jälkeen oli viikon syysloma. Tästä ei nyt paljoa sen enempää, sanoin nuo vain sen takia, että koska oltiin 3 viikkoa pois, saatiin paljon läksyjä ja mulla oli 5 esseetä tehtävänä. Nyt oon tehny niistä 4. Yks niistä oli sellainen "Uutisten antama alueellinen kuva maailmasta". Toisin sanoen eka piti seurata jotai uutisvälinettä viikon, esim. 10 uutisia. No kuitenkin, mä sitten loppujen lopuks tein tota esitelmää koko yön, ku en ollu tajunnu,et joka päivältä piti tehdä muistiinpanot. Onneksi on Areena♥ No kuitenkin, mä tein koko yön sitä vitsin esitelmää... ja miettikää nukuttiko aamulla *heh*. Sitte tein myös yhtenä yönä äikän tet-raporttia mut se meni parissa tunnissa. Oli kyll hauskaa aamulla ko isä si tulosti sen ja halus lukeekki, ni se oli sillee "hyvin tehty, tätä ei oo kyll hutastu. Kirjotit kivan lämpimästi." Oon sillee, joo~

Huomenna 8... jokapäivä 8... 6 herätys... jes! Mut  onneks eka o ilmasutaitoo, sit enkun tunti menee ku meillä o tukarihomma, järkätää nenäpäivää/talent show:ta ^^ mut joudun olee koululla tunnin pidempää ko normaalisti, sillä mulla on Rooma-kerho, mun pitää olla siellä ja se on vasta kolmelta, ja mä pääsen kahelta. En ehi käymää kotonakaa ku koulu on keskustassa ja bussilla menee pelkästää siihe pysäkille about 30min. no voin ehk käydä jossai kahvil ;) ettei koulus tarvi kökötellä. Mutta joo. ilmasutaitoo ja aletaa suunnitella näytelmää joulujuhlii. tai siis kässäri on,mut pitää lisätä rooleja ja sitte sitä muokataan ja PALJON. 

----

Mulla oli tänään koulukuvaus. Niin ja eilen olis viel jotai... Joo yhteensä kahen päivän aikana oon ollu: Tukarikuvassa, Oppilaskunnan kuvassa, Koko koulun kuvassa, luokkakuvassa, yksityiskuvassa ja omassa kaverikuvassa. Olisin ollu myös kahessa muussa kaverikuvassa mutkun meillä oli sellanen opon juttu, ni ei oltu sillo koululla :/

---

Joo, mut mites teidän Halloween meni? Tai miten on mennyt muutenki? :)
Mulla on menny ihan jees, ja Halloween meni hyvin. Olin kavereiden järjestämis Halloween bileissä, jossa oltiin yötä.
Sitte me jäätii lukkojen taa ja kaverin velipuolen naapuri soitti talonmiehelle. Sitte tapettii aikaa rappukäytävässä. Jo siis ku mun kaverin velipuoli on 32 ja se lainas asuntoaan. mutta kivat pippalot oli~

----

Huomaako ees vähän, et oon väsyny. Mulla meinaan oli elämä :'D Tässä vähän linkkejä joita oon ny ilta/yöllä käyttäny, tai siis kuunnellu/ pelannu jne.

huomaatko että oon väsynyt?'

Mutta, hauskaa on. Noi Pasilat on kyll aika hauskoja :'))) Mutta niin~
Jaja toi "että" on si peli, noi muut on videoita. Mut tossa pelissä:
"somebody need a tickle?" tai "No, why me?" <-- noi o kyll parhait XD

Joo mutta nyt alkaa mennä täällä ruudun toisella puolella sen verran...
Että meen nukkumaan, joten Öitä~

tähän loppuun tälläne video, se on tosi... ihana ja sulonen. Mut samalla surullinen.
En osaa selittää, mutta~ click here